معرفی دستگاه سفالی

چهارشنبه 29 خرداد 1398
17:48
رخصت

PNS) از طریق پوست امتیاز غیر تهاجمی بودن را دارد و بدین ترتیب حتی برای کسانی که از میگرن های دوره ای با شدت کمتر رنج می برند،مناسب می باشد.

سفالی تکنولوژی ( Cefaly Technology ) یک شرکت تحقیق و توسعه در زمینه ساخت و نواوری دستگاه ها و وسایل الکتریکی و بیوالکتریکی برای مصارف پزشکی است.
این دستگاه برای تحریک اعصاب سه قلو و پس سری تولید کرده است.تحریک اعصاب جمجمه ای به صورت غیر تهاجمی یا تحریک اعصاب از طریق پوست (TNS) در سر به این دلیل که معمولا برای بیماران دشوار بوده و همراه با درد است،همواره یک چالش تکنیکی است.
کمپانی سفالی تکنولوژی به لطف مهندسی الکترونیک بسیار پیچیده و در عین حال کوچک شده،قادر به ایجاد ایمپالس های الکتریکی بسیار دقیقی شده است که می تواند در اعصاب آغاز کننده پتانسیل عمل با اثرات تحریکی کم بر روی جمجمه ( Periosteum ) باشد و بنابر این،بیمار به راحتی آن را تحمل نموده و دردی احساس نمی کند.
دستگاه سفال تکنولوژی همچنین قادر به ثبت پتانسیل های عمل عضلات صورت به طور بسیار دقیق شده است.این تکنولوژی الکترونیک به اندازه ای پیشرفته است که حتی می تواند پتانسیل عمل یک پلک زدن را اندازه گیری کند. سفالی اولین دستگاه الکتریکی تحریک اعصاب از طریق پوست می باشد که اختصاصا به منظور استفاده پیشگیرانه قبل از شروع سردرد های میگرنیمورد استفاده واقع می شود.تحریک این اعصاب باعث افزایش تولید اندورفین می شود که در نتیجه آستانه درد در فرد بالا می رود و باعث مسدود شدن ورود بخشی از درد به سیستم عصبی می شود.همچنین سفالی اولین دستگاه از نوع خود می باشد که موفق به دریافت گواهی از سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) به منظور پیشگیری و درمان سردرد با دستگاه بدون تقریبا هیچ عارضه ای و بهبود قابل توجه در دفعات تکرار و شدت سر درد ها می باشد.


[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

رشته گرافیک

چهارشنبه 29 خرداد 1398
17:43
رخصت

رشته گرافیک از رشته‌هایی است که در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها تدریس می شود و بخاطر تنوع شاخه‌هایی که این رشته دارد فرد دانش آموخته در صورتیکه خلاقیت و پشتکار بالایی داشته باشد می‌تواند در زمینه‌های مختلفی شروع به کار کند. گرافیک زبان تصویری است. استفاده از علائم، سمبل‌ها، خطوط، منحنی‌ها و نماد‌ها در کنار رنگ‌های موزون و حساب شده دنیایی از حرف و معنا را در خود جای داده است.

شخصی که گرافیک را انتخاب می‌کند در رساندن فکر خود سرعت، گیرایی و ماندگاری را در سطحی گسترده منتشر کرده و البته با همه این جذابیت‌ها نظر دانشجویان این رشته دال بر گرانی وسائل کار گرافیکی می‌باشد. داشتن روحیه اجتماعی خوب دانشجویان را با سلیقه های مختلف آشنا میکند و در مورد استفاده از طرح‌ها و رنگ‌ها و نماد‌ها او را موفق‌تر از دیگران نماید. پذیرش دانشجو در این رشته بصورت نیمه متمرکز است و مصاحبه حضوری دارد و داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت این رشته قرار می‌گیرند باید در آزمون تشریحی (طراحی) با ضریب 4 شرکت کنند. ضریب خلاقیت تصویری و تجسمی 4 و درک عمومی هنر 2 است.


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

معمار چه میکند؟

چهارشنبه 29 خرداد 1398
17:36
رخصت

کسی که طراح و سازنده بناها و ساختمان ها می باشد، مهندس معمار است. مهندس معمار، نقشه های ساختمان های جدید و برنامه بازسازی و محافظت از ساختمان های قدیمی را طراحی می کند. همچنین کار مهندس معمار طرح ریزی ترکیب و نحوه قرار گیری مجموعه ای از ساختمان ها و فضاهای اطراف آنها نیز می باشد. او این کارها را با تکیه بر علم مهندسی، ذوق هنری و شناختی که از فرهنگ، آداب و رسوم، جغرافیای انسانی و طبیعی محل مورد نظر خود دارد، انجام می دهد. معمار کسی که معماری می‌کند. طراح اوست و نظارت مستقیم بر فعالیت دیگر مهندسین عمران – تأسیسات الکتریکی – تأسیسات مکانیکی دارد. در واقع معمار ناظر نهایی و هماهنگ کننده کلیه نقشه‌های یک بنا شامل نقشه‌های معماری و طراحی – نقشه‌های محاسبات سازه‌ای و نقشه‌های تأسیساتی می‌باشد.


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب بروز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]